"Jeśli coś można w ogóle zrozumieć, można to też zrozumiale wyłożyć. " Albert Einstein

 Agnieszka Skowrońska

OPIEKUN ENACTUS POLITECHNIKA WARSZAWSKA

"Z wykształcenia jestem psychologiem społecznym. Od początku mojej drogi zawodowej wspieram inżynierów na rynku pracy. Przez kilka lat pracowałam w firmie specjalizującej się w rekrutacji na stanowiska techniczne i IT. Od niemal 6 lat w Biurze Karier Politechniki Warszawskiej prowadzę indywidualne doradztwo w obszarze rozwoju zawodowego, organizuję i prowadzę warsztaty współpracując z pracodawcami oraz firmami szkoleniowymi; zajmuję się również obszarem badania karier zawodowych absolwentów PW. Od 2015 r. jestem opiekunem zespołu Enactus PW. Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się m.in. wokół tematyki rozwoju osobistego, arteterapii, sytuacji człowieka w środowisku pracy i wobec zmian społeczno-gospodarczych. Jestem członkiem komisji rewizyjnej Stowarzyszenia na rzecz Akademickich Biur Karier."

 Michał Niekrasz

OPIEKUN ENACTUS POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Były aktywny członek 4 kół naukowych. Inicjator i założyciel Enactus Politechnika Warszawska. Aktualnie członek zespołu koordynującego Enactus w Polsce, w tym cichy doradca zarządu Enactus PW. Od około 5 lat związany z projektami – najpierw studenckimi, następnie biznesowymi oraz obecnie biznesowo-społecznymi. W okresie studenckim uczestnik niezliczonej ilości warsztatów oraz programów rozwojowych, w tym m.in. półrocznego programu rozwoju kompetencji biznesowych „Akcja Trampolina” czy półrocznego Kolegium Animatorów Przedsiębiorczości. Od blisko roku członek prestiżowego grona ambasadorów programu akceleracynego MIT Enterprise Forum Poland. Członek Kairos Society Poland, stowarzyszenia łączącego change-maker’ów współpracujących w celu zmieniania świata na lepsze. Przez ostatnie miesiące członek międzynarodowego zespołu w projekcie Product Development Project, polegającego na re-innowacji usługi dla międzynarodowej korporacji.
Specjalności: CSR, zarządzanie projektami i ludźmi, projektowanie usług, tworzenie modeli biznesowych.
W wolnym czasie zapalony sportowiec, miłośnik snowboardu i rozwiązywania łamigłówek logicznych.

 Dominik Sypniewski

dr Dominik Sypniewski jest adiunktem na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych oraz senior associate w Kancelarii Góralski&Goss. Zakres jego zainteresowań naukowych i praktycznych obejmuje sprawy z zakresu prawa administracyjnego, w tym zwłaszcza zagadnienia związane z problematyką prawną nieruchomości i procesem inwestycyjno-budowlanym. Dominik Sypniewski ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkołę Głównej Handlowej, a także był stypendystą Polsko - Amerykańskiej Komisji Fulbrighta w Centrum Prawa Uniwersytetu Georgetown. Jest autorem licznych publikacji z zakresu prawa budowlanego, planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami, a także wybranych obszarów prawa publicznego gospodarczego.

 Małgorzata Tryfon

Małgorzata Tryfon jest od ponad 8 lat związana z rynkiem agencji doradztwa personalnego. Obecnie - właściciel agencji ForManWay, która specjalizuje się w rekrutacji dla branży technicznej i IT. Od ponad 2 lat zarządza zespołem Talent Acquisition, który poszukuje talentów na wyspecjalizowane stanowiska na terenie Europy, Afryki i Azji. Ponadto od 3 lat zarządza zespołem Headhunterów, których głównym zadaniem jest realizacja projektów uważanych za "mission impossible", głównie na stanowiska średniego i wysokiego szczebla przy wykorzystaniu nowoczesnych i niestandardowych metod rekrutacyjnych.

Mateusz Kaliszewski

"jestem certyfikowanym trenerem metody Design Thinking oraz współzałożycielem firmy doradczo-szkoleniowej DT Makers. Z wielkim zaangażowaniem projektuję i prowadzę warsztaty w obszarach: Design Thinking, strategia marki, kultura organizacyjna i modele biznesowe. Jestem absolwentem Wydziału Fizyki, Politechniki Warszawskiej. Z przyjemnością podzielę się swoją wiedzą inżynierską i biznesową z zespołami Enactus."

 Katarzyna Błaszak

"Skończyłam kurs coachingowy w standardach ICF i od prawie 5 lat organizuję szkolenia mające na celu rozwinięcie umiejętności intra i interpersonalnych, poznawanie efektownych sposobów pracy z ludźmi, kreatywnego myślenia. Stawiam na aspekt psychologiczny coachingu - nie skupiam się stricte na przekazywaniu wiedzy i umiejętności, ale uczę odpowiedniego podejścia i odnalezienia wartości w każdej, nawet najprostszej z pozoru pracy. Ponadto jestem w trakcie studiów z zakresu pedagogiki specjalnej - resocjalizacji z penitencjarystyką i w tym widzę siebie za 5 lat - pomoc tym, którzy zbłądzili jest moim celem i marzeniem jednocześnie."

Krzysztof Skubis

"Prowadzę szkolenia, warsztaty, konsultacje z zakresu prowadzenia projektów. Również prowadzę i/lub ratuję zagrożone projekty. Za szczególnie ważne uważam: komunikację i zarządzenie stresem (emocjami). Mam ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Większość życia zawodowego spędziłem w korporacjach, głównie jako manager lub kierownik projektu (w obszarze IT). Mam certyfikat PMP® oraz status Microsoft Solutions Framework Professional. Przeszedłem wiele korporacyjnych szkoleń z zakresu coachingu i mentoringu, przez wiele lat byłem coachem lub mentorem dla wielu młodych ludzi. Zdobyłem certyfikat ACC wydany przez International Coach Federation (ICF), jestem też Certyfikowanym Coachem CoachWise. Mam kilkuletnie doświadczenie jako instruktor i trener (Novell Master CNI, Microsoft MCT). Piszę o coachingu, stresie, emocjach w Productive! Magazine oraz mensis.pl. Prowadzę też bloga: skris.pl. Jestem magistrem fizyki oraz doktorem nauk medycznych. Lubię podróżować, jestem kinomanem, interesuję się sportem, kocham koty."

Magdalena Wierzbicka

Ponad 10 lat doświadczenia w HR, Sprzedaży, IT i nowych technologiach.
Pierwsze 3 lata spędziła zdobywając doświadczenie w firmach consultingowych z obszaru doradztwa personalnego gdzie pełniła funkcję  Business Develepoment Managera odpowiadając między innymi za sprzedaż, realizację projektów rekrutacyjnych oraz budowanie wizerunku i rozwój firmy.
Kolejne 6 lat realizowała się pracując w jednym z największych polskich portali internetowych o tematyce rekrutacji (ogłoszenia on-line, systemy rekrutacyjne, projekty wydawnicze) i narzędzi służących budowaniu wizerunku przez pracodawców (Employer Brandingu). Pełniła funkcję kolejno: Key Account Managera, Lidera Zespołu oraz Managera Zespołu odpowiadając za realizacje planów sprzedażowych firmy, rekrutacje, wdrożenie, budowanie ścieżek karier i motywowanie pracowników. Była także osobą odpowiedzialną za projekt oraz sprzedaż ogólnopolskiego projektu wydawniczego  „Kompendium HR” zawierającego specjalistyczne materiały merytoryczne kierowane do działów HR.

Ostatni rok poświęciła na pracę projektową w celu rozwoju kompetencji związanych z budowaniem strategii i rozwiązań dla działów sprzedaży oraz zagadnieniami związanymi z Employer Brandingiem.
Dodatkowo pełni role coacha dla Lidera Działu Projektów rekrutacyjnych oraz trenera i supportu sprzedaży w firmie z branży doradztwa personalnego.
Prywatnie pasjonuje ją narciarstwo, powieści kryminalne, podróże i poznawanie smaków całego świata.

Tomasz Szczęśniak

współzałożyciel Briefly, wcześniej przez kilka lat kierownik projektów specjalnych w Biurze Reklamy Allegro i GG Network; jeden z inicjatorów i koordynator Kolegium Animatorów Przedsiębiorczości

 Krzysztof Cembrowski

Krzysztof Cembrowski jest niezależnym doradcą biznesowym od 2011r. Jego specjalnością są modele biznesowe i biznes development. Posiada dwunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie marketingowe poprzez pracę dla SONY i Pepsico. Jego kompetencje wynikają również z pracy na stanowisku CMO w sieci detalicznej (Neonet) oraz rozwijania startupu. Krzysztof uzyskał dyplom Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz tytuł magistra ekonomi na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Dodatkowo odbył szereg szkoleń biznesowych, w tym Customer Develoment Stevea Blanka. Jego główną motywacją jest rozwój własny i pomoc innym. Krzysztof Cembrowski jest twórcą własnej metodologii rozwijania biznesu.